אודות

פרויקטים

עיצוב ופיתוח

חבילות ופיצ'רים

מותג ביגוד החורף הותיק והמוכר מתחדש במיתוג חדש ובאתר אנרגטי ועוצמתי

אקטיבי

Joseph kauffman

בעיה/צורך

ג'וזף קאופמן הוא מותג ביגוד חורף ושטח מוכר ואהוב. כדי להגדיל את הפעילות ואת המכירות פנו אלי כדי לתכנן, לעצב ולבנות אתר חדש.

פתרון

תוך תהליך האפיון גיבשנו את המשימה העיקרית – להנכיח את היתרונות ואת האיכות של המוצרים של ג'וזף קאופמן, וכך הדרכנו הפקת צילום ושמנו דגש על תמונות תקריב, כדי להראות שאצל ג'וזף קאופמן, כל פרט עבר עם מחשבה ועם התייחסות ברמה האיכותית ביותר.

אסטרטגיה מותגית

האסטרטגיה המותגית הייתה להראות היברידיות בין אופנה אורבנית עם איכות העומדת בנוחות גם בתנאי שטח קיצוניים, שילוב מנצח לחברה הישראלית.

צבע ראשי:
#fcee21

צבע משני:
#333333

צבע משלים:
#f5f5f5

מבנה הפרויקט:

האתר הינו אתר סחר למכירת מוצרים דיגיטליים, כזה אתר שמבצע הזמנות בכל רגע נתון ללא צורך בהתערבות אנושית, וב"ה הוא מצליח לעשות את זה טוב מאוד.

יצרנו טקסונומיה של תכונות איכות של מוצרים כגון בד נושם, בד דוחה מים, בד אנטי-פילינג וכדו', יצרנו שפת אייקונים מותאמת לכל אחד מהתכונות ונתנו על כל תכונה הסבר קצר, וכך בכל אזכור של מוצר – בקומפוננטת המוצר, בעמוד המוצר ובארכיונים השונים – יש ציון גרפי של תכונת האיכות לצד כותרת, טולטיפ ובעמוד המוצר גם הסבר יותר מפורט.

לרוב המוצרים יש גלריית תמונות וסרטוני המחשה שמעוצבים באתר באופן מרשים שנותנת חויית גלישה מרתקת.

בידלנו מוצר מיוחד ממלאי המותג ובנינו לו תת-מותג בשם spearhead, לו יצרנו דף נחיתה ייעודי שמפרט בצורה גרפית ואינפוגרפית אודות התכונות הייחודיות שלו.

 

מעבר לאתר

הודיה רפאל

תנועת עשרת