אודות

פרויקטים

עיצוב ופיתוח

חבילות ופיצ'רים

אתר תדמית OnePager למסדר החופות יוחאי אוחנה. יוחאי מסדר חופות שמצד אחד קצרות ולעניין ומצד שני מאוד מרגשות ובליווי שירה ונגינה. סוג החופות מותאם מאוד לציבור מסורתי-חילוני ונותן צוהר למתיקות תורת ישראל ומסורת ישראל.

חיבור

יוחאי אוחנה

בעיה/צורך

את החופות שיוחאי היה מסדר הוא היה מסדר בהתנדבות, דרך ארגון "צוהר". הוא לא היה חייב לשיר, אבל המעמד הביא אותו לכך, והוא החליט ללכת על זה ברמה המקצועית – לרכוש ציוד, לעבור אימוני נגינה ופיתוח קול ולנהל את המבקשים ואת תהליך סידור החופה – שמתחיל בתהליך פנימי ולימוד יחד עם בני הזוג עוד הרבה לפני החופה.

פתרון

בנינו ליוחאי מיתוג ואתר תדמית מהמם, חלומי, שיעביר אל המשתמש כמה שיותר מן האוירה שיוחאי מעביר בחופה, כל זה לצד הסברים אינפוגרפיים וחויתיים אודות החבילות השונות, התהליך שיוחאי עובר עם בני הזוג והחוייה שעוברים כולם בשעת החופה.

אסטרטגיה מותגית

יוחאי פונה לזוגות לקראת חתונה שמבינים שטקס החופה הוא נושא משמעותי, אבל לא יודעים איך להפוך אותו לכזה: רוב מסדרי החופות או שעושים מהמעמד אירוע משעמם וטרחני, או שעושים מזה אירוע מגוחך. אבל יוחאי, ע"י הסברים, סיפורים, שירה וניגון מצליח להעמיד את הנשמה של האירוע ואת הנשמה האחת של הזוג העומד בחופה – במרכז.

חויית המותג לפי זה צריכה להעביר את התחושה הטהורה הזאת דרך חויית הגלילה באתר.

בחרנו בפונט "כרמל" של בן אורי, מפני שהוא קליגרפי ורומנטי בהחלט אבל גם שמתי לב שגגות האותיות שלו עבות מהבסיסים, וראיתי בזה סימן להעמדת הרוחניות (הגג) כיותר מכובדת וכבדת משקל מהגשמיות (הבסיס), וזה התאים לי עם העשיה הייחודית של יוחאי.

שמנו גם אפקט JS לגלילה רכה ואיטית טיפה יותר, כך שנותן יותר הוד לתוכן. לכל התוכן יש סרטון בהילוך איטי שמתנגן ברקע ומלווה את כל האתר. רוב הפעמים הוא מטושטש כך שרואים תנועה איטית, שמחזקת את תחושת ההוד.

צבע ראשי:
#b08866

צבע משני:
#f4614f

צבע משלים:
#414140

מבנה הפרויקט:

מיתוג

  • אפיון עומק של העסק, קהל היעד ושוק המתחרים
  • עיצוב לוגו ושפה מותגית ליוחאי

בניית האתר

  • דף אינטרנט מרשים עם גלילה חלקה ונעימה ועם הנעה לפעולה ברורה (ודי אפקטיבית) ליצירת קשר במגוון דרכים (מה שהכי נח למשתמש).

יוחאי אוחנה

יוצר, מוזיקאי ומסדר חופות

כל כך הרבה אנשים שראו את האתר והחמיאו – כולל משרדים פרסום ואנשי שיווק מקצוענים שאמרו – תקשיב, האתר מדהים!
לא רק היופי והמקצוענות של ירמיה אלא גם – הליווי, ההקשבה, החשיבה וההעמקה במוצר, במה שאתה נותן, איך אפשר להוציא את זה החוצה והראות את זה בכל פונט, בכל תמונה ובכל דרך אפשרית. איך אפשר לדבר את הנשמה שאתה עושה בכל דרך אפשרית…

מעבר לאתר

VIA

"חרדים לקצב"