נכס דיגיטלי אחד יכול להיות מורכב מהרבה מערכות שצריכות בחירה מוקפדת וסינתזה הרמונית. מה שמחבר בין כולם היא האסטרטגיה המותגית שלכם, היא לא רק תעצב את הממשק, אלא גם תעצב את המבנה התפקודי שלו.
תכנון מעמיק של נכס דיגיטלי, מתאים לפרויקטים ייחודיים שצריכים לדעת איך לגשת לפיתוח שלהם בצורה נכונה ברמת הפיתוח, ברמה השיווקית וברמת חויית המשתמש.
הדבר אשר מוביל אותי באפיון ותכנון הנכס הדיגיטלי שלכם הוא סידור וארגון נכון של כל המערכות שצריכות להיות באתר, ה"תקשורת" ביניהם, הפונקציונליות ובעיקר – קלות השימוש בו, שיהיה, גם מבחינת מבנה, ברור וקליט.
בסוף תהליך האפיון והתכנון שכולל אפיון מעמיק, מחקר שוק, סקר קהלי יעד, בירור טכני ועוד – אתם מקבלים מסמך מסודר שבו יהיה כתוב כל מבנה הנכס הדיגיטלי ובאיזה אופן הוא יתפקד. ילווה למסמך הצעת מחיר, עם תכנון ספקים ואנשי מקצוע בתחום הדיגיטל שיוכלו לבצע את שלבי הפרויקט!
לחצו לשיחת ווטסאפ
>>
תציגו לי את הפרויקט שלכם בלחיצה כאן וניגש ישר לעניינים! >>
אם תעדיפו לכתוב לי משהו כאן בהודעה, גם אפשר: