אודות

פרויקטים

עיצוב ופיתוח

חבילות ופיצ'רים

אתר חנות מצליח בעיצוב ייחודי וסופר קוהרנטי למכירה של מוצרים מובילים בתחום הטקטיקה והלוחמה. המותג מציע חויה, קהילה ויחס אישי לצד המוצרים המקוריים והאיכותיים בשוק מהמותגים המובילים.

טקטי

פילבוקס

בעיה/צורך

בעקבות גיוס המילואים המאסיבי של מלחמת "חרבות ברזל" נולד צורך גדול מאוד למקום שירכז ציוד איכותי מקצועי ואיכותי לחיילים. הרבה מאוד ציוד זרם לחיילים מהמון גורמים, רשמיים וגם כאלה שממש לא, וחייל יכול היה למצוא את עצמו עם ציוד שאין לו מושג ברמת האיכות שלו ובנוחות השימוש שלו, במיוחד כאשר הדבר נוגע לבטיחות וחיי אדם – הנושא היה ממש נדרש.

פתרון

היו כמה וכמה אתרים שקמו בנושא, ולכן היה צריך חויית מותג דיגיטלית ייחודית במיוחד שתעשה את העבודה, ותציע חויית רכישה ייחודית מאוד שתדבר אל רוח הלוחמים.

בנינו אתר חנות בעיצוב סופר ספורטיבי-טקטי לחימתי. רצינו להראות שהאתר מציע את הציוד האיכותי ביותר, ולכן שמנו את המותגים של המוצרים – במרכז, כשפילבוקס הוא מי שמרכז אותם בהיותו יבואן רשמי של חלק גדול מהם. לצד כל חויית הרכישה נתנו מקום לשירות הייחודי של המקום במיתוג, הדפסות ורקמה – כך נתנו מענה מקיף לכל הצרכים של החיילים. קראנו למותק "פילבוקס – הבית של החיילים"

אסטרטגיה מותגית

רציתי שחייל יכנס לאתר וירגיש שהאתר ממש מציע לו להיות גיבור. קיבלתי השראה מעולמות עיצוב ממשקי משחקים כמו Call Of Duty ו-Modern WarShip ברמת הצורניות, הקומפוזיציה והצבעוניות.
מחלקה של "הזמנה בכמויות", מפני שהיא פונה לפעמים לקהל יעד קצת שונה (כמו תורמים או קבוצות), נתנו צבע כתום, כדי שירגישו בבית.
בכל מקום – שמנו את החייל במרכז, ובמקביל לאתר גם עיצבנו גרפיקה לפנים החנות ולחוץ החנות שאומרת את המסר הזה בכל מיני צורות.
לימדנו את צוות החנות להתאים את המדיה של המוצרים לעיצוב האתר וכך לשמור על סטנדרט עיצובי שלא מחייב תלותיות במעצב או מפתח.

צבע ראשי:
#1b1f20

צבע משני:
#4cb893

צבע משלים:
#ffa800

מבנה הפרויקט:

  • עמוד בית ששם את המוצרים, הקטגוריות והמותגים במרכז, לצד שירות המיתוג ההדפסות והרקמה.
  • מערכת חנות e-commerce עם סינונים, מידור היררכי, מערכת חיפוש, תבנית עמוד לכל מוצר – הכל בעיצוב ייחודי וחדשני וממותג.
  • עמודי שירות פנימיים הכוללים גלריה, הזמנה בכמויות גדולות, אודות, יצירת קשר ועוד.
  • מערכת מאמרים ובלוג לקידום האתר ולהענקת תוכן מקצועי, איכותי ובעל ערך לקהל היעד. כל זה במקביל ליצירת קהילה ברשתות ובקבוצת ווטסאפ ייחודית המונה כיום למעלה מ-3,000 חברים!
  • קמפיין ייחודי במינו של סטיקרים של הנופלים בו יוצע להזמנה סטיקרים עם משפטי השראה שאמרו נופלים במלחמה. לכל סטיקר עמוד משלו עם פרטים על הנופל לצד סיפור חייו.

נתי סגרון

בעלים ויזם

בכל שנותי בתחום המסחר, מעולם לא ראיתי אתר שגורם לכל מי שנכנס אליו להוציא אשראי ולשלם על הזמנות בסדר גודל של מעל 1,000 ש"ח כמעט בכל הזמנה! כבר בחודש הראשון שהאתר עלה לאויר הוא עשה מכירות של כמעט רבע מליון ש"ח ב"ה!

מעבר לאתר

תנועת עשרת

מבט חדש